Shoutbox
  1. S J @ S J: When does Woolies open today ?
  2. S J @ S J: I like fishing but generally throw them back. Use to annoy the sh*t out of my Father in law. I like the solitude and calmness of fishing.
  3. S J @ S J: I go to the trawler some times - cheap and tasty tigers. BUT - salmon patties for me and mine.
  4. S J @ S J: Yeah - my mate has 4 pots - more trouble than they're worth. Throw back the jennies, throw back the small ones, you're lucky to get 3 or 4 decent ones - then the cooking etc etc.
  5. Bazza @ Bazza: Mass and fish or seafood.. Today me and my bro did crab pots - one male good size and 3 juvenile muddies - one really.
  6. Bazza @ Bazza: unbelievable - the sharkies still have that. Thank God I backed then, though at H/F I though no hope. These days, even 24 or 26 lead doesn't matter. When I played it was game, set and match.
  7. stanleyg @ stanleyg: Yes injuries are hitting a few clubs.
  8. S J @ S J: Top 8 looks a tad different today.
  9. RADICAL RABBIT @ RADICAL RABBIT: lol @ parra
  10. Bazza @ Bazza: well - parra won't make the 8 - until some cardio and fitness and smart plays from the leaders of a crap team.
  11. S J @ S J: Yes TG - Saints 18 - 4.
  12. TerryGaines @ TerryGaines: Any late mail Saints v Doggies? Leaning towards a Saints win.
  13. S J @ S J: I'm baaa-aaack ...
  14. RADICAL RABBIT @ RADICAL RABBIT: mmmmm peppermint tea! :-D
  15. stanleyg @ stanleyg: That turned out to be a wise choice Tezza
  16. TerryGaines @ TerryGaines: Now backing WTG, yet not cconfident. Teams are 50:50 at the bookies, but WTG defend better.
  17. TerryGaines @ TerryGaines: Any late mail for BRI v WTG?
  18. Bazza @ Bazza: hahaha - On and off I checked my mobile and I think the Russian gremlins got in to the system! Or a back system setup? Lol!
  19. ALX22 @ ALX22: Good to have the forum back. Thanks for working on the issue.
  20. S J @ S J: Just a hiccup.
  21. Rabbits 21 @ Rabbits 21: Terry I need your round 4 tips please.
  22. Rabbits 21 @ Rabbits 21: So we dunno what happened yet?
  23. S J @ S J: Its grown ...
  24. TerryGaines @ TerryGaines: Yay. Someone threw Viagra at the Server!
  25. S J @ S J: Will look in later - gotta go.